Muutto olkkariin

Pennut muuttivat tänään jo hieman etuajassa olohuoneen puolelle. Eipä siitä tosin muuta muutosta seurannut kuin se, että nyt minun on helpompi seurata pentujen tekemisiä myös tietokoneella töitä tehdessäni.Edelleen ovat siis eristettyinä muista koiruuksista paitsi silloin, kuin olen itse paikalla ja pystyn valvomaan tilannetta. Tänään pentulaatikosta on kuulunut todella paljon murinaa, kun pennut ovat ruvenneet leikkipuremista treenailemaan. Myös minun sormeni ovat kelvanneet tänään kaikille pennuille paremmin kuin hyvin :) Iltatähdellä tuntui jo selkeät naskalitkin. Huomenna pitäisi kuitenkin palata arkeen ja aloittaa taas työt loman jälkeen. Kokeita olisi oppilaille jo viikon lopulla tiedossa, mikä tarkoittaa sitä että ihan joka päivä en tänne varmaan enää ehdi kuvia ja juttuja päivittelemään. Yritän kuitenkin aktiivisesti pitää edelleen kaikki ajantasalla ja aina voi soitella tai laitella viestiä minulle suoraan :) Ensi viikonloppunahan tänne olisi tarkoitus tulla uusia pennunomistajia tutustumaan ensimmäistä kertaan pieniin palleroisiinsa. Saapi nähdä, mitä podengot tuumaavat vieraista. Nova tuskin on moksiskaan, mutta Nefi on omaksunut niin suojelevaisen asenteen pentuja kohtaan, että jouduin tyttöä jo laittamaan kertaalleen jäähylle, ettei olisi ruvennut Sirun kanssa riitelemään. Mutta kyllä täällä niin hauskoja touhuja on kaikilla koirilla, että naurussa on pitelemistä vähän väliä. Ja pennut vain suloistuvat päivä päivältä ja mun sydän on niin viety.
















Kommentit

Suositut tekstit